Til topp

Hafslundbonus

Hafslundbonus avvikles fra 31.12.2016. I all hovedsak gjøres dette for å fokusere på vår kjernevirksomhet: gode strømavtaler og smarte løsninger til våre strømkunder. Opptjening av bonus opphører samme dato, 31.12.2016.

Eventuell opptjent bonus fra inneværende år må løses ut innen to måneder etter avvikling for å ikke gå tapt, det vil si 28.02.2017.

Har du oppspart bonus fra 2015? Husk at denne må løses ut innen 31.12.2016.

Oppspart bonus og bonus som løper ut har du oversikt over på Min side.

Spørsmål og svar

  • Til og med når kan jeg opptjene bonus, nå som Hafslundbonus avvikles?

    Opptjening av ny bonus opphører 31.12.2016.

    Bonus opptjent i 2016 må løses ut innen 28.02.2017.

    Bonus opptjent i 2015 må løses ut innen 31.12.2016.

  • Hvor lenge varer bonusen jeg har opptjent?

    Bonus opptjent i 2015 må løses ut innen 31.12.2016.

    Bonus opptjent i 2016 må løses ut innen 28.02.2017.

  • Hvordan løser jeg ut min bonus slik at jeg kan handle for den?

    Det er enkelt å løse ut bonus. Logg deg inn på Min side ved å benytte hafslund.no/bonus og velg "Bonus". Herfra velger du «Min bonus», og du vil da komme til siden for bonusutløsing og ved hjelp av slideren, eller ved å skrive inn riktig beløp, kan du bestemme hvilket beløp du ønsker å løse ut. Når du så klikker på "Løs ut bonus" lages det et bonusbevis som blir sendt til deg på din registrerte e-post adresse. Dette bonusbeviset skriver du ut - og bruker det til å handle for neste gang du går i butikken.

    Har du smarttelefon med tilgang til internett kan du løse ut bonus direkte på din smarttelefon i butikken, bare logg deg på hafslund.no/bonus og følg samme tråd.

  • Hva gjør jeg hvis jeg har glemt mitt passord?
    På innloggingssiden finnes det en link som heter "glemt passord". Klikk der, fyll inn din registrerte e-post adresse, så får du tilsendt et nytt passord. Når du så logger inn på Min side kan du endre til et personlig passord der.
  • Jeg har ikke mottatt noen e-post fra Hafslundbonus. Hva gjør jeg?

    Det første du gjør er å sjekke om e-postene - sendt fra bonus@hafslund.no - er havnet i søppelpost / spam.

    Dersom du ikke finner noen e-post fra bonus@hafslund.no i søppelposten kan det være at det er en feil i den e-postadressen du har registrert. Ta i så fall kontakt med Support når du er logget inn.